Tuesday, September 14, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

Yasmin bersama Atuk, Fatin dan Irfan.

Yasmin bersama Abah.

Tengok tu, cantiknya.

La la la mari kita berlari.

Yasmin dan Irfan.

Wajah terbaru Yasmin.

Salam Aidil Fitri diucapkan kepada semua pembaca blog ini. Lama betul tak kemaskini blog. Maklumlah terlalu sibuk dengan komitmen tugas dan keluarga. Lagipun saya rasa tak ada bahan yang menarik yang nak saya paparkan. Kali ini saya paparkan gambar terbaru anak saya Yasmin yang sekarang ini dah boleh berlari. Dikesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa dan menyinggung perasaan pembaca semua. Maaf zahir batin. Kepada pembaca luar negara Selamat datang diucapkan. Tak sangka ramai juga pelawat dari luar negara yang berkunjung ke blog ini.

No comments:

Post a Comment