Thursday, September 23, 2010

Kad Selamat Hari Raya.

Kad daripada DYMM Raja Perlis dan DYMM Sultan Pahang.

Kad ini daripada YAB Dato' Menteri Besar Kedah dan YAB Dato' Menteri Besar Kelantan.

Kad daripada DYMM Al Muttawakil Sultan Johor.
Kad daripada Pemangku Sultan Terengganu. Baginda merupakan pemangku Sultan termuda.

Kad daripada DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong.

Kad daripada YAB Perdana Menteri Malaysia.

Kad Selamat Hari Raya yang saya terima tahun ini.

Walaupun mengirim kad uacapan Selamat Hari Raya dianggap ketinggalan zaman pada masa kini memandangkan teknologi yang semakin canggih, namun tradisi itu tetap saya teruskan juga.
Tapi saya hanya kirim kad kepada pembesar - pembesar negara dan negeri sahaja. Kalau saya kirim kad pada kawan - kawan tentu mereka ketawa. Lagipun saya rasa hanya orang - orang besar ini yang pasti membalas kad kiriman saya. Tahun ini saya kirim kad tak banyak memandangkan kos stem yang semakin meningkat. Teringat zaman sekolah rendah dulu saya dan kawan -kawan sering menghantar kad Selamat Hari Raya sesama sendiri.

No comments:

Post a Comment