Thursday, December 17, 2015

Berakhirnya Riwayat Simkad Penghisap Darah


Belakang simkad


Depan simkad

Akhirnya tamatlah riwayat simkad Celcom selepas lebih 10 tahun saya menggunakannya. Ini terjadi bila Celcom telah menahan simkad ini daripada aktif. Apa yang pelik saya mendapat SMS daripada Celcom menyatakan simkad akan ditahan sekiranya tidak menanbah nilai selepas 24 Disember 2015, tapi pada 17 Disember 2015 saya diberitahu simkad telah ditahan kerana tidak ditambah nilai.Ini bermakna baki duit yang ada dikira hangus. Apa semua ni ? Sebelum ni saya memang sudah lama tak guna talian Celcom kerana saya dapati nilai duit saya cepat habis walaupun jarang guna. Apapun biarlah Celcom mengainiaya pengguna dan diharapkan semoga Allah sahaja yang membalas perbuatan mereka.

No comments:

Post a Comment