Friday, August 28, 2009

Melawat Putrajaya. ( Visiting Putrajaya. )


Ini gambar stadium Shah Alam yang diambil oleh isteri saya semasa dalam perjalanan balik.

Gambar ni pun diambil dalam pasaraya Alamanda.

Mek main kuda di Pasaraya Alamanda.

Gambar kenangan dihadapan Pusat Pentadbiran Kerajaan.


Gambar kenangan saya dan isteri tersayang. Dalam diam-diam rupanya dah setahun kami mendirikan rumahtangga.

Ini di Dataran Putrajaya.

Ini di dalam taman.

Ini pula dihadapan Masjid Putrajaya.

Isteri saya, bapa mertua, adik ipar, Mek, Aina dan Fatin bergambar di taman depan Pusat Pentadbiran.


Ini pula Pusat Pentadbiran Kerajaan Perseketuan. Terdapat pejabat Perdana Menteri di sini.


Ini Masjid Putrajaya.


Pada 9 Ogos 2009 lalu saya bersama keluarga isteri pergi melawat Putrajaya. Saya pun dah lama tak pergi Putrajaya ni. Berikut adalah beberapa gambar yang sempat dirakamkan.

No comments:

Post a Comment